Wednesday, September 29, 2010

hilang sekelip mata..

Rutin harianku dari dulu
Pergi keje,mengintai bilik dia..

Balik keje pun, mengintai bilik dia...

Tercari2 mane dia....

Baru teringat...

Allah lebih sayangkan dia..


Tapi sekarang,

bilik tu sunyi..kosong..sepi..


Kalau dulu..

Bile pergi keje,

Adik Ahad xda g sek pagi..

Adik pipit da lagi terbongkang tidur..hehehe

Bila balik keje..

Bilik tu tetap macam tu...

Adik Ahad tidur..

Adik Pipit g keje... esok baru balik...


Begitulah selalunyer..

...............................

Bile sampai ofis,

Target nak focus keje je..

Baru xingt dia sangt...

Bile mood boring menyinggah, layan fb jap..

Ingatkan leh lupakan dia..


Tp dlm fb ni da bnyk ttg dia...

Ermm... xleh lari dari kenyataan...

Mane2 je da dia... Dia..dia..dan dia..


Ya Allah kuatkan Aku...

Kuatkan Aku untuk Ibu Ayahku serta keluargaku...

Mereka lebih memerlukan kekuatan dari aku...


Moga segala ujian yang mendatang,

Menguatkan diri kami suma..


Moga segala ujian yang mendatang,

Merapatkan lagi hubungan sesama kami..


Moga segala ujian mendatang,

Memberi 1001 hikmah yang tersembunyi..

Ingin aku mengatakan pada diriku sendiri...

Bahawa ujian itu tanda kasih sayang Allah pada hamba2Nya..

Boleh ke aku menerapkannyer??....

Hanya Engkau y mengetahui hatiku..

Ya Allah.. pemilik segalaNya...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails